REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Medilo.pl
PHU “Labu-Med” Paweł Łoszak
§ 1 Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym pl prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem medilo.pl
- Sprzedającym jest PHU “Labu-Med” Paweł Łoszak z siedzibą Elizówka 84, 21-003 Ciecierzyn, zarejestrowana pod numerem NIP: 9461003188, Regon: 061596672, zwana dalej „Sprzedającym”.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedającym za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w pkt. 4.
- Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:
- numer telefonu Sprzedającego: +48 721-405-689 (w godzinach 8:00 – 16:00).
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@medilo.pl .
- poprzez korespondencję skierowaną na adres korespondencyjny: Elizówka 84, 21-003 Ciecierzyn.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a Sprzedający jest usługodawcą w rozumieniu tej ustawy. Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania do konsumentów w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Klient – Przedsiębiorca, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu
- Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Sklep Internetowy (zwany także: Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem medilo.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§ 3 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem medilo.pl
- Ze Sklepu Internetowego mogą korzystać wyłącznie Przedsiębiorcy.
- Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
- Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień przed złożeniem Zamówienia.
- Sklep Internetowy medilo.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści zabronionych przez obowiązujące przepisy prawa polskiego i międzynarodowego, w szczególności treści zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, treści pornograficznych, treści związanych z propagowaniem przemocy i nienawiści, treści drastycznych, a także treści powszechnie uznawanych za obraźliwie, naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, obrażające uczucia religijne, naruszające prawa autorskie lub prawa innych osób.
§ 4 Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Niezbędne jest podanie następujących danych:
- adres poczty elektronicznej (e-mail) stanowiący jednocześnie login Klienta,
- hasło.
- Po zaakceptowaniu danych przez Sprzedającego na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej zostanie wysłany e-mail potwierdzający utworzenie Konta Klienta w Sklepie.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Klient zapewnia, że podawane przez niego dane są poprawne.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w procesie rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedającego, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1.
§ 5 Składanie Zamówień
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych sklepu medilo.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu;
- wybrać Towar będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;
- wprowadzić i potwierdzić dane finansowe oraz dane do wysyłki zakupionego Towaru, a następnie zaakceptować Regulamin oraz Politykę prywatności a następnie kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”;
- opłacić zamówienie w określonym terminie.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- W trakcie składania Zamówienia, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją Zamówienia, na zasadach określonych w § 11 Regulaminu.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
- Rozpoczęcie realizacji Zamówienia następuje w momencie wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany na stronie Sklepu.
§ 6 Sposoby odbioru Towaru
- Klient może otrzymać zakupiony Towar poprzez dostawę na wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.
§ 7 Koszty i termin wysyłki
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w Formularzu zamówienia z uwzględnieniem zasad zawartych w § 6 niniejszego Regulaminu.
- Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym Formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
- Wszystkie zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:
Sposób dostawy | Przedpłata (przelew) | Pobranie | Czas dostarczenia |
Firma kurierska UPS | 15,00* | 15,00** | 1-3 dni robocze*** |
Firma kurierska UPS | Zamówienie powyżej 300 zł – wysyłka na koszt sklepu |
*Cena przesyłki dotyczy przesyłek nie cięższych niż 30kg. W przypadku gdy przesyłka przekracza 30 kg, lub zawiera wiele paczek, mogą zostać naliczone dodatkowe koszty wysyłki, o których Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
**Przesyłka za pobraniem, obejmuje kwotę pobrania nie wyższą niż 1000,00 zł brutto. W przypadku gdy kwota zamówienia przewyższa 1000,00 zł brutto wymagana jest przedpłata na konto Sklepu.
*** Czas dostawy obejmuje towary dostępne na magazynie. Koszt dostawy obejmuje zamówienie towaru w jednej dostawie, pod jeden adres. Przy zamówieniu złożonym przez Klienta które swoją wartością jest równa lub przekracza 300,00 zł brutto, nie doliczane są koszty przesyłki towaru do Klienta, pod warunkiem iż:
- a) przesyłka nie przekracza 30 kg
- b) przesyłka nie zawiera wielu paczek
W indywidualnych przypadkach Sklep wysyła towar na terenie UE – ceny wysyłek ustalane są indywidualnie w zależności od gabarytu paczki oraz obecnego kursu EUR. Sklep nie wysyła paczek poza UE.
§ 8 Płatności
- Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest imienny dowód zakupu (faktura).
- Płatność za zamówiony towar może nastąpić wyłącznie przelewem na konto bankowe Sklepu.
- Dane Sprzedającego potrzebne do zrealizowania przelewu przez Klienta za zakupiony towar:
Labu-med
Elizówka 84
21-003 Ciecierzyn
Numer konta bankowego Sprzedającego do wpłat:
70 1160 2202 0000 0003 0594 5692
§ 9 Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedającym następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 5 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedający niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji, zgodnie z § 5 ust. 12 powyżej.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedającego Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedającego o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
- Realizując płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.
- Towar zostanie wysłany przez Sprzedającego w jak najszybszym terminie – w większości przypadków w terminie 24h od wpłynięcia płatności na konto Sprzedającego.
- Kwestie dotyczące metod i sposobów dostawy i odbioru zakupionego Towaru przez Klienta zostały uregulowane w § 6 Regulaminu.
- Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Towaru (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Kwestie odpłatności za dostawę Zamówienia reguluje § 7 niniejszego Regulaminu.
§ 10 Procedura reklamacji
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Towary.
- Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedającego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- Reklamację należy składać poprzez wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Reklamację należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedającego, określone w § 1 niniejszego Regulaminu.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany Towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru.
- Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedającego o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
§ 11 Zmiana Regulaminu
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
- Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail, na 7 dni roboczych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
- Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta w każdym czasie.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§ 12 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
- Regulamin wchodzi w życie w momencie jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu Sprzedającego pod adresem: medilo.pl .
- Data opublikowania regulaminu: 11 lipca 2019 r.